Babamız bizi sevmedi! Çirkiniz! Çirkiniz!



21. Yy da kız ve erkek evlat ayrımı hâlâ yapılan bir yerden yazıyorum. Üstelik tüm alışılanların tersine ben öyle doğuda falan değil İstanbul'dayım. Yıllarca farkedip sus kızım saçmalama kardeşini mi kıskanıyorsun falan derken kendime, tüm çevrem sen sevilmeyensin derken 30 küsur yaşında gerçeklerle yüzleşmek ağır. Tüm hatalarının sebebi aslında içimde küçüklükten gelen sevgisizlikken, yetiştilemediğimi, benden asla iyi bir evlat olamayacağını yüzüme söylenmesi ne ağırdı. Ama ne kadar da gerçek. Kendi yolumu kendim çizerken onca şeyi yaşarken aile adı altında kimseyi yanımda görmedim. Evet benim iyi bir evlat olma gibi bir gayem de tabi ki yok. Hakkımda ne eleştiri yapılırsa yapılsın. Ben buyum. Hatalarımla ben buyum. Neysem oyum. Beni böyle siz değil kendi kendime ben yetiştirdim ben. Elbette mükemmel değilim. Ama dedim ya zaten böyle bir amacımda yok. Siz sevgili evladınız ile gurur duymaya( benimde gururumsun kardeşim belki bir gün okursun. ) devam edin. Ben hatalarımla kendi doğrularımla yolumun yine kendim çizmeye devam edeceğim. Bu şarkıda benden bana gelsin mi? 
Babamız bizi sevmedi. Çirkiniz! Çirkiniz! 
https://youtu.be/5Eazl3wedQE

#  #aile #ailesizlik #babasızkızlarbalosu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüylü cücem 🤍🐾